Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tz | użytkownik

imię i nazwisko adresDanzig zarejestrowany18.02.2005 @23:46:55 ostatnio na stronie28.08.2011 @17:56:31

http://tomek.zelmanski.pl - Tomzel. Blog o kreacji, reklamie i innych.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwzelmanski.pl Gadu-Gadu2180746
digarty34 komentarze624 posty na forum168

komputer / sprzęt
MBP

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~alczyk    05.09.2005 @14:38:18
nie konkretnie same wulgaryzmy,bo sam ich nagminnie uzywam,ale to w jaki sposob ich uzywaz.beszczescisz tym tak zacna sztuke jaka jest sztuka plakatu.a tak przy okazji,przed chwila wyjebali mi plakat na ktorym byl napis "god fuck america".twoich nie wywalaja,dziwne....:/
~alczyk    05.09.2005 @14:31:10
przepraszam syneczku ale co mozna napisac sensownego o twoich wypocinach.nie ma w nich krzty sensu,same wylgaryzmy,sorry,ale jak sobie poscielesz tak sie wyspisz...
~p0zi0mka    01.09.2005 @12:18:21
wow ale mnie zaszczyt kopnal :D

jak cos stworze dam znac heh , bo teraz lipnie bedzie z czasem u mnie
pozdro
_______

-----------
Wektorowa ilustracja to wyprawa w świat jej autora. Drzewa nie muszą w nim być brązowo - zielone, niebo - niebieskie, a dłoń nie musi odpowiadać wysokości twarzy.
~p0zi0mka    31.08.2005 @18:17:13
dzieki za komencik
_______

-----------
Wektorowa ilustracja to wyprawa w świat jej autora. Drzewa nie muszą w nim być brązowo - zielone, niebo - niebieskie, a dłoń nie musi odpowiadać wysokości twarzy.
~kilanziom    25.08.2005 @23:11:45
jak wpadniesz kiedyś przypadkiem pod tramwaj, mi się będzie przyjemnie oglądało. :D:D:D

Pozdrawiam, i serio już dośc tych bredni, bo sam pieprzę coś czego tak naprawdę nie myślę.
_______
Człowiek secesja.
~tz    25.08.2005 @23:05:25
heh nauczka od zycie:D

jakos niespecjalnie sie boje bo z moim podejsciem do zycia zyje mi sie calkiem przyjemnie
_______
http://tomek.zelmanski.pl - Tomzel. Blog o kreacji, reklamie i innych.
~kilanziom    25.08.2005 @23:03:01
Nie wątpię, podobnie jak ja, i co z tego? Nie znoszę chamstwa i o to się roztacza, może pokaż to lepiej komu innemu, bo nie specjalnie mi na tym zależy. Za samo ego przydałaby Ci się solidna nauczka od życia i jak się nie zastanowisz nad tym co mówisz, to ją dostaniesz kiedyś...
_______
Człowiek secesja.
~tz    25.08.2005 @22:45:19
heheh

jutro z pracy podesle Ci na priva projekty do druku, ktore robilem dla paru firm to pogadamy inaczej,

w galerii na da sa tzw pieciominutowki,
rzeczy ktore robilem w pracy w tzw przerwie na fajke
_______
http://tomek.zelmanski.pl - Tomzel. Blog o kreacji, reklamie i innych.
~kilanziom    25.08.2005 @22:41:43
Nazywasz moją pracę "Gównem" o oczekujesz uśmiechu, mędrkujesz jak matka Teresa a masz galerię na poziomie 1 gwiazdkowego hotelu na przedmieściu. Obrażasz mnie i do tego sam przytakujesz że opinia którą wydajesz jest subiektywna.

Całkiem bezczleny i ostry pokaz jak na 19letniego zasranego gnoja.

To ja ci powiem z całym szacunkiem że swoje subiektywne gadanie mozesz sobie wsadzic w tylek, razem ze swoimi wyimaginowanymi klientami, bo nie mam cienia watpliwości że takiego kitu nawet idioci z usa by nie łyknęli, a mam na tym tle więcej doświadczenia niż ci sie zdaje.

Jeśli masz zamiar kontynuować tę dsyskusję to idź do swoich kolegów z zawódówki, bo to ten sam poziom co twoje prace "ch**" i "ku***mac" i im pochwal sie ze twoim klientem jest Tede. Nara dzieciaku.
_______
Człowiek secesja.
~kilanziom    25.08.2005 @18:47:17
Cholera, a już się bałem że ktoś poważny skoro tak ostro mi po pracy jedzie...

Na szczęście twoja tragiczna mała galeryjka rozwiała moje wątpliwości i już się wyluzowałem.

Proponuję wziąć i nauczyć się ze słownika terminu "obiektywny" zanim go użyjesz a po za tym pohamować trochę swoją bezczelność. Hasłą a'la "zdjęcia u cioci z imienin" nie są obiektywne, to tak jakbym powiedział że Twoje plakaty wyglądają jak mazgroły na tylnej kartce zeszytu od polskiego, bo takie są, ale to nie jest obiektywna opinia. - znalazł się blokers znawca, kolejny co zjadł wszystkie rozumy i wie wszystko o hiphopie.
_______
Człowiek secesja.
~fua    25.08.2005 @17:45:01
to by bylo na tyle o ile chodzi o konstruktywny komentarz
_______
F!
~fua    25.08.2005 @17:44:22
hahhahahahah
_______
F!
~fua    25.08.2005 @17:43:36
hahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha
_______
F!
~gustaw    03.08.2005 @03:50:06
jak zwykle pzdrdzieki za koment
~fjtk    18.07.2005 @15:47:50
heh, dzięki za komenty;D słodki jesteś :D
_______
_____________________________________________________________
Naszym życiowym zadaniem nie jest prześciganie innych, lecz pokonywanie samych siebie

Stewart B. Johnson
~gustaw    18.07.2005 @14:51:13
dzieki za komentpzdr
~gustaw    05.07.2005 @01:18:35
dzieki za komentpzdr
~tz    10.06.2005 @10:13:46
daruj sobie to co tuaj jest jest robione tylko dla rozrywki, komercji jesli nie wstawiam chyba ze bede potrzebowal uwag poki co nie potrzebuje
_______
http://tomek.zelmanski.pl - Tomzel. Blog o kreacji, reklamie i innych.
~d3v    09.06.2005 @16:30:54
smieszy mnie to... nie chcem sie czepiac ale twoje projekty sa imho duzo gorsze
_______
I love paweł
Nie wstydźmy się tego co czujey do innych ...
Nie trzeba byc hetero by być najlepszym webdesignerem
~gustaw    19.05.2005 @15:28:27
dzieki za komentpzdr
~megus    16.05.2005 @22:55:40
dzięki za kk
~Pinkebazille    24.04.2005 @23:06:24
dziekuej za komentarz
~Beza    19.04.2005 @20:32:12
a co tu rozumieć, nie podoba Ci sie i tyle co do reszty to moje własnie takie śmiechy hihy... nie tłumacz sie na siłe bo ja zupełnie Cie rozumiem powiedziałeś raz i styka, dzyzas no toż to proste jest...
PZDR
~Pinkebazille    11.04.2005 @07:00:09
bardzo hetnie bym ci podala jakos moja wiedze na temat wiazania ksiazek ale problem w tym ze ja ci jej po polsku nie odtwoze :/ mam wszystkie notatki po niemiecku i brakuje mi narazie zdjec,... i tak mialam zamiar wstawic te info na strone nad ktura wlasnie pracuje, moge ci dac znac jak to zrobie ale radzila bym kupic jakas ksiazke na ten temat, tak sie szybciej nauczysz,...
~tz    21.03.2005 @15:31:10
ogolnie pieknie pierwsza dzis praca zostala wyrzucona bo widnial na niej napis "na chuj", a druga zostala wyrzucona bo rzekomo wg moderatora nie dzialalo powiekszenie co jest totalna bzdura!

ogolnie smiech na sali
_______
http://tomek.zelmanski.pl - Tomzel. Blog o kreacji, reklamie i innych.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt